Re: [CPROG] tegntabel og headerfiler

> tegntabellen der ikke
>
> Hvad er det for en tegntabel du snakker om? (Det er
> ikke entydigt for
> mig).

Nej heller ikke for mig, men kan det være
ASCII-tabellen du snakker om?
I så fald kan du bare skrive "man ascii"  og få
listen.

> stio.h hvor finder

Hvis du konverterer fra windoze og har brugt conio.h
o.l. skal du rigtigt nok erstatte med nogle andre, men
det kommer an på hvilke funktioner du skal bruge.
Igen kan man som regel finde hjælp i manpages.
Eksempelvis kan du skrive "man sqrt" og se at sqrt
kræver math.h.

-S