For gammel?

Jeg er har fået The C++ Programming Language Second Edition (1991) af en
som aldrig fik brugt den, og jeg tænkte at den kunne hjælpe mig med at
komme igang med at programmere C++. Nu er mit spørgsmål: Er den for
gammel til at kunne bruges til noget seriøst? Bør jeg skaffe mig en
nyere bog?

VH
Christian Hemmingsen