Re: [CPROG] Program kompileret under RedHat 6.1 vil ikke køre under RedHat 5.2

Hanne Munkholm <sslug@sslug> skrev:

> Programmer kompileret på den gamle RedHat 5.2 med gcc version 2.7.2.3
> virker fint på nye versioner af RedHat.

[...]

> Er der et eller andet meget simpelt jeg burde vide?

Biblioteker er langt oftere bagud- end forudkompatible. Altså glibc
2.1 kan køre programmer compilet til 2.0, men ikke omvendt.

--
Regards, Anders                         If a Microsoft product
(address is valid)                      fails, who do you sue?