Re: Sv: [CPROG]

On Mon, 19 Jun 2000, Filip wrote:

>     Jeg vil undersøge muligheder for det, - ja noget i den retning.
>     ssh klienten skulle så "kompileres" med min nuværende telnet klient til windowz, således at man kunne opnår samme sikkerhed som mellem to unix maskiner.

Der er skam ssh klienter til windows - så med mindre du virkelig gerne vil
lave een selv, så kan du bruge sådan en.

Mads

Linux supports the notion of a command line or a shell for the same reason
that only children read books with only pictures in them. Language, be it
English or something else, is the only tool flexible enough to accomplish a
sufficiently broad range of tasks.
                                     - Bill Garrett