Re: [CPROG] Noget om @ i filnavne

Undskyld tvetydigheden.
Det er naturligvis gcc jeg bruger sammen med glibc2 og det er ikke et
compiler-problem, men et problem med det færdige program. Jeg slipper
for / i filnavnene ved at anvende dem CGI-kodede (Commom Gateway
Interface, noget der bruges i web-servere). Her kodes en "/" som "%2f",
altså dens hex-kode og det er tilladt i filnavne. Problemet er kun "@",
som jeg overvejer selv at kode om til "%40", selv om det ikke ville være
standard-CGI, men detteher er internt i mit programsystem. Det er KUN
filnavne med den "@" indeni der ikke vil åbne.

beklager!
Søren

--
Man ser en gammel, træt traktor slæbe sig langsomt over en gårdsplads.
Den kører helt fast da den kører ind i et skur og står stille med