Re: [CPROG] Noget om @ i filnavne

In article <sslug@sslug> you wrote:

> i, men når jeg senere vil åbne filen for "modify" og beder om at få den
> åbnet med "r+", kan jeg risikere at få NULL som svar i en fopen. Det er
> mystisk nok ikke konsekvent, og jeg tror ikke på periodiske programfejl,
> selv om Microsoft søger at overbevise mig om andet. Skal jeg sætte hele
> filnavnet inden for "" for at afhjælpe problemet, eller hvad pokker
> rammer mig?

øh, hvilken C-oversætter fra Microsoft virker med linux ?

Sker det kun men bestemte C oversættere, eller giver gcc  samme fejl ?

De fleste tegn er tilladte i filnavne i unix, dog ikke / og '\0'-tegn
der afslutter tekststrenge.
Noget helt andet gælder for mickeysoft systemer hvor forskellige
systemkald og dll opførere sig forskelligt mht. filnavne :(