Re: EOF i Windows

Goddag

Jeg fortsætter med mine kedelige spørgsmål ang. EOF i Windows. Jeg har fået tre svar på mit første brev, som jeg her vil spørge til.

Hvordan angiver man specifikt, at den fil man åbner er binær med C++? Linux skælner vist ikke binære- og tekstfiler, men det gør Windows, og det er det der er mit problem.
---ooo---
Jeg får samme resultat med disse to metoder, de reagerer på ASCII 26 som End of file:
c = finput.get();
if(c == EOF) {...}
&
c = finput.get();
if(finput.eof()) {...}

Så finput.eof() er vist ikke løsningen.
---ooo---
Jeg bruger ikke DJGPP, men Mingw32. Jeg tror at jeg kan finde en nemmere måde at løse problemet på end at definere 3 EOF'er, men tak for forslaget.

Mange tak for alle forslagene og god sommer.
Emil
----