Program til at lave data-base

Hej jeg sidder og er ved at lave min hjemmeside!!

også ville jeg prøve at lave et cgi eller perl script som kan hente
http-adresser ud af et tekst dokument og lagre dem i en sql-data-base.
men jeg vil kun have programmet til at opdatere data-basen hver 12 time.
og der skal kun være 10 links af gangen i data-basen

er der nogle der har en ide/skabelon til hvordan man laver sådan et
script?
eller skal det laves i perl??

Håber på mange gode svar!

Christian Precht Jensen