Re: [CPROG] Flushing af stdin

On Mon, 5 Jun 2000 23:08:50 +0200, Anders Bo Rasmussen wrote:

>Hvad så når folk kører sslug@sslug samtidig, og har glemt at nice den?

Så vil de irritere sig ad helvede til, men ikke så meget som hvis klodserne
hoppede to trin ned ad gangen. Men spillet bruger altså meget få resourcer.

Alle kan i.ø. hente det på home1.stofanet.dk/peter-seidler/
Nogen kunne måske tænke sig at se, hvad alt denne diskussion i virkeligheden
går ud på?

--
	Peter Seidler