Re: [CPROG] Flushing af stdin

On Mon, 5 Jun 2000 20:45:15 +0200 (CEST), Mads Bondo Dydensborg wrote:

> [...]
>
>frame 1              frame 2           frame 3              frame 4
>
>xxxx
>                     xxxx
>                                       xxxx
>                                                            xxxx
>-------              -------           -------              -------
>
>Hvis frames bliver tegnet til tid (ms) 0, 100, 200, 300 ms er jeg glad.
>Men, hvis nu tiden går som 0, 100, 300, 400 vil jeg tegne sådan her:
>
>frame 1              frame 2           frame 3              frame 4
>
>xxxx                                                        yyy

Ok, du har ret i de fleste tilfælde som f.eks. Quake.

Men i mit tetris spil må der gælde lidt andre regler (og jeg ved godt jeg
gav eks. på andre spiltyper - og at det var forkert).
Hvis vi lader som om ovenstående er et tetrisspil, så tror jeg nok spilleren
ville blive lidt misfornøjet hvis brikken pludselig faldt to hak eller mere.
Her ville det være bedre at lade det hele sløve ned.
Det er trods alt få gange, forsinkelserne vil være så krimminelt store, at
det vil betyde noget særligt.

--
	Peter Seidler