Re: [CPROG] Flushing af stdin

On Thu, 1 Jun 2000, Frank Damgaard wrote:

> Man skal vist lige finde de rigtige navne på det kald.
> Hvorfor ikke blot "time(2)" som er sekunder siden 1970.
> Så har man ikke problemet med skift omkring midndat.
> Til gengæld har gettimeofday mulighed for et ektra usec felt,
> men det har select(2) også.
>
> MEN, hvad der der galt med select(2) ?
> Er den for svært at anvende ?

Som jeg opfattede det, venter select et stykke tid. Med gettimeofday får
man tidspunktet på dagen.

Det er da to forskellige ting. gettimeofday er således mere generel.

Mads

Before we'd usually say, there is a deep rumbling sound of penguins. Now
it's time to begin with: The earth is quaking, hell yeah the penguins are
here!!