Re: [CPROG] Flushing af stdin

Frank Damgaard wrote:

> In article <sslug@sslug> you wrote:
>
> Jeg vil foreslå at du bruger en løkke med  select() og så read().

> Bortset fra at så er input slut, og der er ikke mere at komme efter,
> så hvorfor overhovedet lave en "flush/purge" ?
>
> --
> mvh Frank Damgaard  | http://home3.inet.tele.dk/frda/

Jeg må give Frank ret, selvom det var mig der foreslog getchar().
Den funker ikke!
Jeg havde husket frit efter hukommelsen fra noget jeg lavede for 10 år
siden i Borland Turbo C. Forskellen er bare at Turbo C havde noget de
kaldte getch(). Desuden havde jeg et andet stop-kriterium den gang.

Sådan ka' det desværre gå med de 'gode ideer' :-(

/Egon