Flushing af stdin

Hej

Kunne en eller anden venlig sjæl fortælle mig, hvordan man flusher stdin.
Jeg læser med et bestemt interval det første tegn fra stdin. Derefter vil
jeg gerne flushe den.
Når jeg så venter en stykke tid og læser igen, kan jeg altså være sikker på,
at det tegn jeg læser er tastet i det tidsrum, hvor programmet har sovet.
fflush(stdin) virker ikke, men stdin er vel heller ikke en output / updtate,
men en input stream.

--
	Peter Seidler