Re: [CPROG] Hjælp !!!

Hej

Jeg tror jeg har forstået problemet, og i så fald skal du inkuldere noget
ala dette i din header fil:

//start på header

#ifndef __MINHEADER
#define __MINHEADER

[snip, hvor alt koden findes]

//slutningen på filen
#endif

problemet opstår da header filen bliver inkluderet "flere gange" pga
nedarvning.

--Kim