Re: [CPROG] setpriority problem (tidl: nice problem)

On Thu, 6 Apr 2000, torben fjerdingstad wrote:

> renice -15 -p `pidof mutt`
> renice -15 -p `pidof vi`
>
> Men det er en elendig "løsning".
>
> Her er den "kode" der sætter prioriteten i xbuffy.c. Den ligger
> i bunden af main(), lige før den forker.

Hvis du bare vil ændre det, så xbuffy aldrig har høj prioritet, hvad så
med at erstatte:

> #ifdef HAS_SETPRIORITY
#ifdef WHEN_HELL_FREEZES_OVER

> Ifølge spec filen i rpm'en, fås distributionen på
> ftp.virginia.edu:/pub/src/xbuffy/xbuffy-3.4.tar.gz

Hmm. Jeg har ikke tidligere kunnet finde den. Og, den ligger heller ikke
de.

Det kunne være ret sejt at lave den så den understøttet iso-8859-1 i
subjects (hvilket min ikke gør). Har du en version der gør det? Eller har
du sourcen? Hvis du har en source rpm, vil jeg meget gerne have den.

Mads

At some point, bits have to go into packets and routers need to make
decisions on them. Changes at that level is what I want to hear about, not
strategic company relationships.

   - John Carmack, commenting on why he (for now) does not actively support
the PowerPlay initiative