Re: [CPROG] parallelisering

søndagen på at parallelisere et program, det lykkedes
perfekt med en paralleliseringsgrad på ca. 95 procent.

> Hvordan måler du dette?

I princippet er det jo let, jeg har en loop der kører
N gange, nu kører jeg bare to loops N/2 gange. Så
skulle arbejdet være ligeligt fordelt, så er der det
løse udenom der ikke er paralleliseret, derfor lidt
mindre en 100% (eller skulle jeg sige 200%).

Sune