Re: [CPROG] Uforståeligt program der ikke virker

Peter Stubbe skrev:

> Programmet går ud fra en 16-bit oversættelse, hvor rand() giver mellem
> 0 og 64K. Hvis det oversættes med en 32-bit oversætter, giver rand()
> værdier mellem 0 og 2G. Så der skal man være heldig for at få noget
> under 6<<11 (=12288). Heldigvis kan det nemt rettes, oven i købet
> uden at ødelægge det fine layout af programmet bare ved at ændre 11
> til 27.

Hurra! Du har reddet min dag (og de næste med).

Nu fik jeg endelig genereret en fin labyrint, og set at både
elvis og nvi kan løse den, og at nvi er meget hurtigere end
elvis på dette punkt.

1000 tak!

--
torben fjerdingstad        | linux-2.2.10-smp/GNU/gnome-1.0
sslug@sslug        | linux får den op og stå