Re: [CPROG] compiler bug?

On Wed, 15 Mar 2000, Sune Fischer wrote:

> Det forstår jeg ikke. Hvad skulle forskellen være på:
>
> CMatrix CMatrix::operator*(CMatrix& A)
> {
>   int i,j,k;
>   CMatrix R;
>
>   for (i=0;i<N;i++)
>     for (j=0;j<N;j++)
>       for (k=0;k<N;k++)
> 	R.m[i][j][k]=(this->.m[i][j][k])*A.m[i][j][k];

Umiddelbart finder jeg "this->.m" meget iøjnefaldende.

Ikke at jeg kan finde ud af C++ - men er det ikke meget underligt at
skrive this->.m, når this->m burde være tilstrækkeligt? Måske gør det
ingen forskel, men har du prøvet this->m?

Desuden ser din kode ud til at have nogen af de "klassiske" performance
problemer, med en del kopiering frem og tilbage. Men det kan jo være du er
ligeglad med det.

Mads

Sure, some companies might run successful businesses by making Linux easier
to use and offering technical support for the systems, but no business model
based on service and support is ever going to approach the incredible level
of profitability of a Microsoft-style 'pay us for breathing' business
                               - Pat Dorsey, Morningstar