compiler bug?

Jeg tror der er nogle compiler bugs i gcc.

Jeg har lavet en overloadning af * operatoren til
matrice regning, og hvis jeg gør den til en public
memberfunction, så regner den forkert???
Nu betyder det intet, for jeg har bare flyttet den ud
af class'en, men det er da besynderligt.
Er der noget jeg har misforstået eller er den venstre
oprand ikke den der repræsenteres af "this" pointeren,
og den højre den funktionen tager som argument?

Det mystiske er at den regner næsten rigtigt, der ser
bare ud som om en af søjlerne er blevet
parallelforskudt.

Jeg har også en anden besynderlig "bug". Det ser ud
til at destructoren kaldes ca 3 gange så tit som
constructoren, er dette normalt?

-Sune