Re: [CPROG] Fejl meddelelse NaN

Sjovt nok sidder jeg og fedter med samme problem med
nogle NaN matricer, så vidt jeg kan se opstår det
fordi man ganger -inf med inf, hvilket klart er
udefineret. Jeg tror dog ikke det giver nan at
dividere med 0, det burde give inf (res. -inf) hvis
tælleren er positiv (res. negativ).
Det er en pestilens at debugge det her (i mit tilfælde
fordi det drejer sig om store datamængder), men hvis
du har nogle mellemresultater der er inf, så er det
allerede gået galt.

-Sune

--- Carsten Svaneborg <sslug@sslug>