Sv: Sv: [CPROG] Eksekvere kommando og læse output

Ok... Så må jeg jeg hellere gennemgå det, jeg forstår hvad der egentligt
står...

jeg skal bruge det til at lege lidt med mpg123, så det er dit eksempel jeg
forsøger at bruge...

Så mange tak (jeg vender med garanti tilbage)!! Også til Thomas Rasmussen.

--

MVH
Danni Finne