C eller C++

Jeg har et lille (måske lidt dumt) spørgsmål til jer om subj....

jeg kan programmere ganske lidt i C (jeg har lavet noget kommunikation til
et lyskrydsprojekt, lidt HelloWorld etc.). Men skal nu til at lave et
projekt hvor jeg skal sætte et 12 tasters keyboard og et LCD display til
parallelporten og kunne styre dem/læse dem...

Ville det være en god idé at gå over til C++ eller skal jeg bare holde mig
til C ???

--
MVH
Danni Finne