Re: [CPROG] Tilmelding

[ Kopi til admin så de kan benægte min påstand (om nødvendigt) ]

Mads Bondo Dydensborg wrote:

> [...]

Det gør man _aldrig_ ved at skrive til listen! Se
http://www.sslug.dk/tilmeld for instruktioner.

> Hvis du ikke er tilmeldt, hvordan bar du dig så ad med at poste til
> listen?

Jeg tror nok at alle der er på enten sslug-announce eller
sslug-*** har skriveadgang til sslug-***.

God fornøjelse,

Jacob
--
"There is nothing worse than having only one drunk head."
          (måske bortset fra folk der ikke kan netikette)