Re: [CPROG] Oprettelse af en .rc fil

Jeg sidder med det samme 'problem', og har ikke kunnet finde noget i
stdlibs der tager sig af det. Jeg er begyndt på at skrive en rutine, der
skal tage sig af det...
Det eneste, jeg har kunnet finde, er i GNOME libs. De har en fin-fin
configurations fil parser, men det ville være ret latterligt at gøre ens
program afhængigt af GNOME libs bare for det.
*suk*

Håber der er nogen der har en ide...

//Brix

--