Re: [CPROG] Udvilklingsværktøjer til Linux på Windows

"Jan C.F." wrote:

> Jeg skal til at bruge Linux for foerste gang, efter at have brugt Windows i
> mange år. Jeg vil gerne fortsaette med at programmere i C++, men til Linux.

Prøv at kigge på VDKBuilder: http://vdkbuilder.sourceforge.net .
Fungerer fint på Linux og er porteret til windoze. Bygger på gui-kittet VDK, som
ozze er porteret til windoze. Derved skulle man iflg. doc'en kunne flytte koden
uden egentlig portering. Har dog ikke selv prøvet det på andet end Linux endnu;
ku' være jeg skulle prøve. Har desuden en god mailingliste.
--
Mogens Valentin - mailto:sslug@sslug - WWW: http://www.danbbs.dk/~monz/
Web, Programming, Network, Security - Guides for Linux, Xwindow and more..