RE: [CPROG] Udvilklingsværktøjer til Linuxpå Windows

On Wed, 23 Feb 2000, Jan C.F. wrote:

> Hej Mads,
>
> Mange tak for dit svar. Mit problem er sådan set at Code Warrior og kdevelop
> er, så vidt jeg kan se, lavet til at køre på Linux. Jeg efterlyser dog samme
> type værktøjer, men bare til Windows i stedet... jeg har også set
> Borland/Inprise's nye compiler, men den kan ikke compilere til Linux... kender
> du ikke nogle Windows udviklingsværtøjer til windows, som kan kompilere til
> Linux?

Ah, ok, du vil have en "krydsoversætter". Jeg tror at det bedste er at
kigge på codewarrior, eller eventuelt nogle af cygnus tingene.

Eller en IDE der kan bringes til at køre med gcc som bagende - og så gcc
sat op til at krydsoversætte.

Mads

Each generation has the right to determine its own culture. Culture isn't
just symphony orchestras, movies about dead British royalty and hard-bound
books. For some, culture is now also gaming, websites, chat and messaging
systems, TV shows, music and movies.
                               - Jon Katz, Slashdot, on youth culture.