RE: [CPROG] Udvilklingsværktøjer til Linux på Windows

Hej Mads,

Mange tak for dit svar. Mit problem er sådan set at Code Warrior og kdevelop
er, så vidt jeg kan se, lavet til at køre på Linux. Jeg efterlyser dog samme
type værktøjer, men bare til Windows i stedet... jeg har også set
Borland/Inprise's nye compiler, men den kan ikke compilere til Linux... kender
du ikke nogle Windows udviklingsværtøjer til windows, som kan kompilere til
Linux?

Jan

> [...]
>http://www.kdevelop.org/
>
>Borland frigav deres c++ compiler som freeware forleden - check deres
>hjemmeside. Du kan nok få problemer med det der er pascal, eller det der
>bruger windows specifikke ting.
>
>Mads
>
>--
>Mads Bondo Dydensborg.                               sslug@sslug
>If you're a command-line user (that is, someone who knows how to read and
>type, rather than a 2-year-old who knows only how to point), Linux is potent,
>flexible and totally accessible. And if you must point, Linux offers
X-windows.