Re: [CPROG] unresolved symbols

Hejsa,

Hvor finder man dokumentation over disse funktioner (pcibios_present(),
pci_read_config_word() osv.)? Jeg er selv igang med at omskrive et
tidligere projekt, hvor jeg tilgår et device på ISA bussen. Findes der
lignende funktioner til dette? Jeg har tidligere 'bare' brugt inb() og
outb(), men et direkte interface ville unægteligt være smartere.

Håber I kan hjælpe...
//Brix

[snip]
[snip]