Re: [CPROG] Problemer med complex.h

On Fri, 18 Feb 2000 23:02:14 +0100, Preben H. Schmidt
<sslug@sslug> wrote:

>Jeg sidder lige nu og forsoeger at faa C til at regne med komplekse tal
>for mig, men jeg kan ikke rigtig faa det til at fungere, og haaber
>derfor der er en eller anden der kan hjaelpe mig med det !!! ... Ind til
>videre har jeg forsoegt mig med:

Nu kender jeg ikke lige til complex.h, men hvis du retter

>void main() {
>  double_complex c,cc,ccc;
>
>  c = (3,1);
>  cc = (2,4);

til

main() {           //main bør ikke have typen void
   double_complex c(3,1), cc(2,4), ccc;

så virker det.

Hvis du vil lave assignmentsne undervejs skal de gøres sådan her:

c = double_complex(20,1);

--
Anders Bo Rasmussen          mailto:sslug@sslug
Frimestervej 42 1.tv         http://www.image.dk/~abr