Re: [CPROG] c prog til styring af printerport

hej igen

Jeg har fået det hele til at virke, og jeg behøvede ikke at optimere min kode med -o :-)

Det virkede fint uden. Men tak for jeres hjælp. ellers ku jeg stadig havde siddet her og flået håret af mig selv .

Lord Nikon A.k.a Daniel Pedersen
e-mail: sslug@sslug
Linux is and will always be the best. Just use it.