Re: [CPROG] c prog til styring af printerport

"Lord Nikon A.K.A Daniel Pedersen" wrote:
> TAk skal du have jeg prøver hvis det ikke virker spørger jeg bare igen :-) men
> det kunne godt lyde som om at det virker der er en del forskel synes jeg på c++
> under dos og under unix, man skal lige vende sig til det.

C++? Så vidt jeg er orienteret, har inb() og outb() intet at gøre med
C++. De er en del af libc5/glibc.

Anyways...
Du skal huske at optimere koden ved kompilering (-O eller -O2 eller
lign.) ellers virker inb() & outb() ikke. Dette skyldes, at inb() &
outb() er inline macros. Disse vil ikke blive oversat uden optimering.
Se iøvrigt
http://www.redhat.com/mirrors/LDP/HOWTO/mini/IO-Port-Programming.html

Mvh
//Brix