Re: [CPROG] Sammenlægning af programmeringslisterne?

On 8 Feb 2000, Anders Melchiorsen wrote:

> Om det ligefrem er et problem ved jeg ikke, men hvis et spørgsmål er
> Linux-relevant er det ofte ikke sprogafhængigt. Og omvendt, hvis det
> er et spørgsmål om sproget, har det sikkert ikke meget med Linux som
> sådan at gøre - og så får man lige så god hjælp i en større newsgroup
> om netop det sprog (dk.edb.programmering hierarkiet, for eksempel).

Men hvis vi går ud fra at sslug-perl har fat i alle de perlinteresserede i
sslug er det jo ligeså godt - bortset fra at man ikke fået en masse mail
og ada, fortran, comal, basic osv ;) som jeg helst vil være fri for. Der
kommer allerede rigeligt mail til mig i -teknik, -misc, -perl og -cprog.
Jeg behøver ikke få en masse mail om java og lignende som jeg alligevel
ikke kan svare på...

> Men det kommer selvfølgelig an på, om man ser grupperne som hjælp til
> Linuxprogrammører, eller Linuxhjælp til programmører.

Hvorfor ikke begge dele?

Hvorfor ikke få perlprogrammører ind fra hele danmark, linuxbaserede eller
ikke, til sslug-perl? Jeg kunne da godt forestille mig at samle om ikke
andet så hele open source-verdenen i sslug på en eller anden måde...

Det eneste en ekstra liste koster er vel en smule diskplads...

/Jesper

"Microsoft does have a Year 2000 problem. We're it"
(c) unknown       - Go Linux! http://www.linux.org/

 Jesper Monsted - RIPE: JM42 - sslug@sslug