Re: [CPROG] Sammenlægning af programmeringslisterne?

Jeg synes, at Søren's forslag lyder som en god ide.
Jeg er bange for, at hvis man slår alle programmerings listerne sammen,
så kommer folk til at svare i øst når andre spørger i vest...forstået på
den måde, at folk der spørger om f.eks. Java får svar i C++...hvilket
bare øger forvirringen.

En anden fordel ved Søren's forslag:
Web 'programering' (Java, JavaScript, CGI, opsætning af server osv.)
hænger tit kraftigt sammen. Det ville være rart, om man kunne få
forskellige forslag til løsninger, når man havde et web relateret
problem.

//Brix

"Søren H. Sørensen" wrote:
> for mit vedkommende har jeg meget svært ved at se hvori fordelen skulle
> bestå. Jeg synes det ville være en meget bedre idé at lave en by gruppe,
> kaldet "INET", hvor Perl, Java, Apache og JavaScript kunne diskuteres.
[snip]

--
 Sign the Linux Driver petition! http://www.libranet.com/petition.html
 Name:   Henrik Brix Andersen         Web: http://freakfoster.dhis.org