Re: [CPROG] Sammenlægning af programmeringslisterne?

Hej,

for mit vedkommende har jeg meget svært ved at se hvori fordelen skulle
bestå. Jeg synes det ville være en meget bedre idé at lave en by gruppe,
kaldet "INET", hvor Perl, Java, Apache og JavaScript kunne diskuteres.
JavaScript har selvfølgelig ikke umiddelbart meget med Linux at gøre,
men der sidder sikkert andre end mig og roder med Apache-servere og alt
det andet der følger heraf. c og c++ regner vi alligevel for at være i
samme kategori, men mon ikke der ville blive "flow" nok i en gruppe som
den skitserede.

Med venlig hilsen
Søren H. Sørensen

--
Real Programmers have calloc's for breakfast......