Re: [CPROG] Re: [MISC] Sammenlægning af programmeringslisterne?

Enig!

Jeg har fået lært utrolig meget ved at brænde figrene ved at svare "efter bedste
evne" på C spørgsmål (dog mener jeg at have kunne kommet med *enkelte* guldkorn).

Hvis blot emnelinien: [SPROG] bibeholdes finder jeg det OK. Jeg glæder mig
allerede til at svare in C++ hvor der bliver spurgt i Visual Basic.