Re: [MISC] Sammenlægning af programmeringslisterne?

On Mon, 7 Feb 2000, Jacob Sparre Andersen wrote:

> [ Følg venligst op på sslug-misc. ]
>
> C-, Java- og Perl-programmører:
>
> Bestyrelsen overvejer om det er en god idé at sammenlægge
> C-, Java- og Perl-postlisterne.
>
> En fordel ved en sammenlægning vil være at vi ikke holder
> andre programmeringssprog udenfor (hvilket C++-, PHP- og
> Ada-programmørerne nok vil synes om).
>
> En ulempe vil til gengæld være at de "små"
> programmeringssprog nok vil blive lidt usynlige på
> bekostning af C.

Der er ikke ret meget trafik på C listen, synes jeg, så hvis de andre
drukner i det, må der være _meget_ lidt af dem.

Jeg synes en sammenlægning ville være rimelig. Jeg ville ikke have noget
imod at læse lidt java og perl også.

Mads

When a single line of script in Linux can do things that'd keep you
pointing-and-clicking forever in Windows, you have great motivation to learn
that line of script.
                                        - Chris Worth on The Microsoft Matrix