Re: [CPROG] Plug-in eller moduler

Jesper Krog Andersen wrote:
> Uden at have tænkt ret meget over emnet (ca. 20 sekunder :-)) vil jeg sige,
> at du kan lave din algoritme i en funktion i et library, som kan recompiles
> og skiftes ud efter behov.

Måske kan I låne noget fra xmgr (eller grace, som det hedder i dag):

ftp://plasma-gate.weizmann.ac.il/pub/grace/src/

xmgr er et fantastisk godt program til at plotte kurver. Der er diverse
fittefunktioner, og man kan netop læse sin fittefunktion ind som en
funktion
i et shared library uden at skulle recompilerer det hele.

Mogens
Phone: +45 33 27 53 25, Fax: +45 33 27 47 08