Re: [CPROG] problemer med "glade"!

Henrik Brix Andersen wrote:
> Hmm....godt spørgsmål. Umiddelbart ville jeg svare "realize",
> men...det mener du ikke virker?
Jeg har lavet en hel del eksperimenter for at undersøge det,
og realize bliver ikke altid kaldet.

> Jeg har tidligere anvendt "realize" signalet til et lignende
> formål uden problemer.

Var det til containers der skabte deres eget vindue eller child
widgets som buttons etc.?

> Du har ret i, at GTK+ projektet mangler en liste over *hvornår*
> de forskellige widgets udsender de omtalte signaler. De fleste
> er dog lette at hitte ud af ud fra navnet...
Yep.

> Hmm...kanske man skulle sætte sig ned og finde ud af det...og
> skrive en tutorial? Nah...hvem har tid til sådan noget.
gtk-- har lidt mere info, men stadig ukomplet.

> Ked af ikke at kunne hjælpe...
Det var i et libglade program jeg havde problemet, men det
kunne løses ved at efter at xml filen parses, så at udføre
inits, før gui'et vises. Men jeg skiftede til at bruge
gtk-- istedet, og der kan jeg i construktoren udføre min
initializering, efter at havde flyttet show() fra parent_glade
klassen, således at jeg også kan lave initialisering, der skal
laves før klassen vises/realiseres. Så jeg fik det aligevel
til at virke (efter en uges arbejde med at få det til at virke
i gtk/gtk--/libglade). Og så havde jeg en kernel panic der
trunkerede halvdelen af mine source filer. :*(

--
	Sometimes it's better to light a       Carsten Svaneborg
      flamethrower than curse the darkness.      sslug@sslug