Re: [CPROG] problemer med "glade"!

Hejsa Carsten,

Carsten Svaneborg wrote:
> Jeg mangler desperat en liste over hvilke signaler der udsendes
> i hvilke situationer for hvilke widgets. Hvis man fx. vil
> konfigurere en widget når denne startes. Jeg syntes kun at
> configure_event kaldes for DrawableArea. Og draw/map/realize
> kan ikke bruges.  Realize kaldes så vidt jeg forstår kun for
> widgets der har deres eget Xwindue, map kan jeg ikke huske,
> og draw hvergang en widget tegnes.

Hmm....godt spørgsmål. Umiddelbart ville jeg svare "realize",
men...det mener du ikke virker? Alle widgets, der bliver oprettet,
bliver så vidt jeg ved "realized" (Så må de vel også udsende et tilsvarende
signal?).
Jeg har tidligere anvendt "realize" signalet til et lignende formål uden
problemer.

> I gtk tutorialen er der en liste over hvilke widgets der
> har hvilke signals, og i reference manualen er de vist også
> listet uden forklaring.

Du har ret i, at GTK+ projektet mangler en liste over *hvornår* de forskellige
widgets udsender de omtalte signaler. De fleste er dog lette at hitte ud af
ud fra navnet...

Hmm...kanske man skulle sætte sig ned og finde ud af det...og skrive en tutorial?
Nah...hvem har tid til sådan noget.
;)

Ked af ikke at kunne hjælpe...

//Brix