bind()

Hej cprog

Jeg sidder og leger med mine første netværks programmer, og er løbet ind
i problemer med bind() functionen. Jeg vil til testformål gerne kunne
binde min socket til lo, men jeg får at vide at "address already in
use"??? Jeg har sat SO_REUSEADDR på den socket jeg forsøger med? Nogen
der kan komme med forslag til hvad jeg gør galt?

Regards
Frederik Treue