Re: [CPROG] kernel moduler?

Hej Thomas,

"Thomas M." wrote:
>  Nogen der har nogle gode referencer, vedr. kernel programmering? Altså
> lave et nyt modul til en ny/speciel enhed? Hvordan kommunikerer man med
> sådan en driver?

Jeg har selv været ved at kigge på noget lignende, og der brugte jeg bogen
'The Linux Kernel' af David A. Rusling (Check The Linux Documentation Project).
Et andet godt sted at kigge er nyhedsgruppen comp.unix.programmer og dennes FAQ.

//Brix
 Name:   Henrik Brix Andersen         Web: http://freakfoster.dhis.org
 E-mail: sslug@sslug  Get Linux: http://www.linux.org