kernel moduler?

Hejsa

 Nogen der har nogle gode referencer, vedr. kernel programmering? Altså
lave et nyt modul til en ny/speciel enhed? Hvordan kommunikerer man med
sådan en driver?
 Jeg vil nemlig til at ændre lidt i strukturen af mit lille projekt, med
et lcd display på parallelporten, ind til videre har jeg kørt programmet
som root, og brugt ioperm() til at opnå tilgang til printerporten. Men
nu vil jeg prøve at flytte lowlevel driveren over i kernel space, så jeg
slipper for root permisions for at køre programmet..

Thomas Mørch
licensed ham, with callsign OZ2AFO. License category: CEPT-1

If God had intended man to smoke He would have set him on fire.