Re: [CPROG] Hvad er gået galt med min installation?

Nils Åke Ljunggren wrote:

> Jeg forwarder direkte til dig og uden om sslug Martin Christensen og min
> diskussion under sslug@sslug vedrørende "problemer med g++?" --
> umiddelbart tror at Martin Christensens løsning er den nemmeste -- men da
> jeg selv skal lave en egcs/gcc portabel version af et bibiliotek ville jeg
> blive glad for at høre om alternative løsninger:
>     - ændring af rækkefølgen i inkludering af filer(som at tisse i vandet
> for at få varmen)
>     - under djgpp gcc/gcc at ændre en makrovariabel.
>
> Jeg regner med at blive nødt til at se på problemet inden for en måneds tid
> [...]

Tusind tak. Det ser da åbenbart ud til at jeg under sidste installation
alligevel ubemærket fik "sat kryds" ved egcs compiler-pakken, siden det
det er det, der skal til for at få det til at fungere. I hvert fald
kunne jeg kompilere de samme filer under sidste installation, som jeg nu
har problemer med. Jeg prøver egcs.

Med venlig hilsen
David List