Re: [CPROG] Hvad er gået galt med min installation?

Hej David

Jeg forwarder direkte til dig og uden om sslug Martin Christensen og min
diskussion under sslug@sslug vedrørende "problemer med g++?" --
umiddelbart tror at Martin Christensens løsning er den nemmeste -- men da
jeg selv skal lave en egcs/gcc portabel version af et bibiliotek ville jeg
blive glad for at høre om alternative løsninger:
    - ændring af rækkefølgen i inkludering af filer(som at tisse i vandet
for at få varmen)
    - under djgpp gcc/gcc at ændre en makrovariabel.

Jeg regner med at blive nødt til at se på problemet inden for en måneds tid
-- hvis nogen inden da finder mere ud af SuSe og gcc 2.95/6 ville jeg blive
meget glad for at høre om det.