Re: [CPROG] system()

On Mon, 17 Jan 2000 19:31:34 +0100, Nils Åke Ljunggren wrote:

>Jeg kan ikke se problemet i at jeg søger at hjælpe.

Det kan jeg heller ikke :-)
Men hvis det bare var den ene ting han ville, mon så ikke han havde lavet et
eller andet patch / plug-in eller hvad ved jeg til sin favoriteditor?
Eller spurgt om en editor med funktionen fandtes (har de fleste ikke det?)
Om ikke andet er det også ligemeget, lad os stoppe diskussionen, jeg kan
godt se hvad du mener.

--
	Peter Seidler