Sv: [CPROG] backup af en array?

Hovsa, fejlen er fundet... Det var slet ikke føromtalte programstump.. lille
forklaring :
Jeg bruger GD biblioteket til at skrive truetype fonte på mit lcd display
(240x64 dots).

Da kommunikationen er lidt langsom og i/o krævende (det sidder på
parallelporten),
har jeg en lokal kopi af displayets hukkomelse, som bliver sammenlignet med
min gdImage
structure, således at der kun bliver skrevet ændringer til displayet.

 For at gøre en lang historie kort, så kom jeg til at overskrive min gdImage
structure, når jeg
clearede displayet (hvilket den normalt skal gøre, men ikke i dette
tilfælde).

 Regner med at sovsen snart kommer på min projekt side (hvis nogen er
nysgerige) :
http://www.penguinpowered.com/~mp3juke

(det er en MEGET gammel source der ligger på den side).

Mvh Thomas

Thomas M. <sslug@sslug> skrev i en
nyhedsmeddelelse:sslug@sslug
> Hejsa