Re: [CPROG] system()

Nils Åke Ljunggren wrote:
> Besværet kunne jeg have sparet mig ved g++ -M / g++ -MM plus lidt
> omorganisering i mine makefiles - men det var der ingen der fortalte mig - og
> dengang eksisterede sslug desværre ikke!

Argghh. Hvorfor kender jeg ikke denne feature? Men hvordan får man så de
ekstra linjer ind i Makefilen?

Har du en eksempels-Makefile, hvor man bare ved at skrive Make, også for
opdateret sine dependencies (eller hvordan man nu staver til det)?

--
Anders Bo Rasmussen          mailto:sslug@sslug
Frimestervej 42 1.tv         http://www.image.dk/~abr