Re: [CPROG] system()

Peter Seidler wrote:

> Men hvis manden nu er ved at lave en editor hjælper det jo ikke meget vel!

Meget korrekt oberserveret - selv har jeg oplevet at kommandoen makedepend
ikke var includeret i en ny linux distribution - hvorfor jeg sporstrengt
lavede min egen C/C++ makro-parser.

Besværet kunne jeg have sparet mig ved g++ -M / g++ -MM plus lidt
omorganisering i mine makefiles - men det var der ingen der fortalte mig - og
dengang eksisterede sslug desværre ikke!

Jeg kan ikke se problemet i at jeg søger at hjælpe.

Nils Åke Ljunggren!