Re: [CPROG] backup af en array?

"Thomas M." wrote:

> Hejsa
>
>  Jeg sidder her og undrer mig lidt. Har lavet følgende for at lave en
> 'backup' af en array :
> char lcd[40][64]; // global variable
>
> void manipulation();
> {
> char *lcdbackup;
>
>  lcdbackup = malloc(sizeof(lcd));
>  memcpy (lcdbackup,lcd,sizeof(lcd));
>
>  ... kode der manipulerer med lcd.
>
>  memcpy (lcd,lcdbackup,sizeof(lcd));
>  free(lcdbackup);
> }
>
>  Men af en eller anden grund ser det ud til at min lcd ikke bliver
> [...]

Øhhh - mener du den programstump helt bogstaveligt???

Jeg ville nok fjerne det ";" efter "void manipulation( void )", men du
mener jo du
faktisk roder i indholdet af din lcd-array senere. Ellers har JEG ingen
gode forklaringer på fænomenet umiddelbart.

M.v.h.
Søren H. Sørensen

real Programmers have calloc's for Breakfast.........