Re: [CPROG] opfangning af UDP pakker på bestemt port!

Kim Schulz wrote:
> jeg skal til at lave et lille program til Linux i C++, og skal i den
> forbindelse kunne opfange DUP pakker på en bestemt port!
Jeg formoder du mener UDP.

Se
http://www.faqs.org/faqs/unix-faq/socket/
http://www.ecst.csuchico.edu/~beej/guide/net/http://www.ecst.csuchico.edu/~beej/guide/net/#datagram

Kan du finde source til to programmer. Et der sender UDP datagrammer
fra stdin til en socket, og et der lytter efter dem og udskriver dem
på skærmen.

Husk at du kan ikke stole på at ting kommer i den rigtige rækkefølge
med UDP.
--
	Sometimes it's better to light a       Carsten Svaneborg
      flamethrower than curse the darkness.      sslug@sslug